EET

Elektronická evidence tržeb

Od 1.12.2016 je povinnost pro restaurační provozy evidovat tržby hotově a platební kartou na finanční správě. Od 1.3.2017 se tato povinnost rozšiřuje i o maloobchodní a velkoobchodní prodejny.

Jestliže se vztahuje povinnost EET pokladny i na vás, máme pro vás efektivní řešení v podobě pokladního systému WinApls a7.

Pro klienty, kteří nevyžadují pokladní systém, nabízíme řešení této problematiky pomocí registrační pokladny od firmy ELCOM.

Co pro Vás nový požadavek vlastně znamená ? 

·  Mít potřebné technické zařízení:

  • Počítač s aplikací WinApls a7, tiskárnu účtenek, nejlépe s thermo tiskem, počítač s Windows XP a výše.
  • internetové připojení a jeho kapacita - Jeho minimální technické parametry bychom doporučili 2 Mbit download a 0,500 Mbit
    upload. Tyto hodnoty většinou splněny dodavateli služby. Pokud máte 5 a více pokladen
    na jedné prodejně, doporučujeme navýšit upload.

Jak WinApls a7 splní požadavky EET ? 

Naše aplikace odešle hlášení na portál finanční správy a vytiskne nové, zákonem vyžadované údaje na
účtence. Pokud není spojení na portál finanční správy, je vytištěn účet s PKP. Takové
transakce je nutné odeslat do 48 hodin od přijetí platby. Dodatečné odeslání těchto zpráv zajistí pokladna, případně je můžete odeslat z centrály.

Zákazníci mají kompletní statistiky o odeslaných tžbách na EET.

Registrační pokladna

Registrační pokladna

  • Nejjednodušší řešení
  • Restaurace, tržnice...
  • Od 6.390 Kč bez DPH

Chci více informací

Platební terminál VX675

Platební terminál VX675

  • Řešení EET
  • s platební kartou
  • Od 12.990 Kč bez DPH

Chci více informací

Bezdotyková pokladna

Bezdotyková pokladna

  • Řešení all-in-one
  • Všechny provozovny
  • Od 13.990 Kč bez DPH

Chci více informací

Aplikace na stávající PC

Aplikace na stávající PC

  • Pro běžné počítače
  • Cena za 1 PC
  • Od 890 Kč bez DPH

Chci více informací

Co je elektronická evidence tržeb?

Elektronická evidence tržeb spočívá v tom, že podnikatel eviduje každou platbu. Zákazník za provedený obchod obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem. Obchodník odešle datovou zprávu přes internetové připojení na server Finanční správy, kde budou uschovány veškeré informace. Na oplátku mu bude vygenerován unikátní kód, který obchodník obdrží na koncovém zařízení. A toto zařízení poté vytiskne účtenku pro zákazníka s unikátním kódem.

INTERNET

INTERNET

ÚČTENKA

ÚČTENKA

FINANČNÍSPRÁVA


FINANČNÍ
SPRÁVA

DOTAZ

DOTAZ

ověření

Ceny

Pokladní systém pro jednu prodejnu

Pokladní systém pro jednu prodejnu

Cena od 10 900 Kč bez DPH pro jednu prodejnu a jeden sklad. Vše na jeden počítač.

MÁM ZÁJEM

Pokladní systém pro řízení více prodejen

Pokladní systém pro řízení více prodejen

Cena se určuje vždy za prodejnu a za centrální řízení prodejen. Cena za jedno pokladní místo je 9 500 Kč bez DPH a za jeden počítač pro obchodní systém je cena 6 400 Kč bez DPH.

MÁM ZÁJEM

Obchodní a pokladní systém pro franchisové prodejny

Obchodní a pokladní systém pro franchisové prodejny

Cena se určuje vždy za prodejnu a za centrální řízení prodejen. Cena za jedno pokladní místo je 9 500 Kč bez DPH a za jeden počítač pro obchodní systém je cena 6 400 Kč bez DPH.

MÁM ZÁJEM

Obchodní systém pro velkoobchod a vlastní (franchisové)  prodejny

Obchodní systém pro velkoobchod a vlastní (franchisové) prodejny

Cena za velkoobchodní systém je závislá od rozsahu dodávaného řešení. Kalkulace počítá s požadovaným počtem uživatelů velkoobchodního systému a k tomu se připočítávají jednotlivé prodejny dle výše uvedených kalkulací.

MÁM ZÁJEM